.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زنگ پژوهش در رشت نواخته شد

زنگ پژوهش با حضور مسئولان در مدرسه شاهد آیت‌العظمی بهجت فومنی ناحیه یک رشت نواخته شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از رشت، معاون پژوهشی آموزش و پرورش ناحیه یک رشت صبح امروز در مراسم نواختن زنگ پژوهش در مدرسه شاهد آیت‌الله ‌اعظمی بهجت رشت، اظهار داشت: امر پژوهش در هر کشوری جایگاه بسیار رفیعی دارد.
کوروش صفرزاده، جهاد در عرصه‌های مختلف را متفاوت خواند و بیان داشت: امروز جهاد پژوهش به گونه‌ای بایسته و لازم‌اجراست به ویژه اینکه امر پژوهش در جای جای قرآن کریم نیز آمده است.
این مسئول، دلیل انتخاب مدرسه مذکور برای نواختن زنگ پژوهش را کسب رتبه دوم کشوری این مدرسه در امر پژوهش عنوان کرد و ابراز داشت: هر ساله این آموزشگاه به لحاظ کسب امتیاز در رتبه کشوری تلاش‌های زیادی را داشته است.
وی با اشاره به اهمیت امر پژوهش خاطرنشان کرد: نبود امر پژوهش تمام تصمیم‌گیری‌ها را ابتر می‌گذارد و پژوهش پیش‌نیاز نگاه به آینده است.
صفرزاده جایگاه پژوهش ایران در خاورمیانه را بالا دانست و افزود: تعداد مقالات پژوهشی ایران در خاورمیانه برتر است و در سازمان ناسای ایالت متحده آمریکا بسیاری از مغزهای متفکر ما حضور دارند که ریشه در نبوغ ایرانیان است.
وی، به زمین نشاندن هواپیمای فوق پیشرفته و رادارگریز را نشانه علم و دانش ایران نامید و یادآور شد: ایرانیان موتور محرک سازمان ناسا هسند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.